Přepravní společnost GLS patří mezi rychlé a zároveň vysoce spolehlivé přepravce zásilek po celé České republice, a to včetně odlehlých oblastí. Zásilky se doručují na adresu, nebo na výdejní místo (GLS Parcel Shop, GLS Parcel Boxy), kde si balíček vyzvednete, až v momentě kdy se vám to bude hodit, bez nutnosti vázat se na avizovaný čas doručení na adresu.
O stavu doručen zásilky jste informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Aktuální stav balíku lze samozřejmě zároveň sledovat přímo na webových stránkách přepravní společnosti GLS.
Pro bližší informace o stavu nebo termínu doručení Vaší zásilky můžete využít:
Vyhledání zásilek na webu GLS Czech Republic
Informační linku přepravce: 567 771 111
Doručení na adresu89 Kč
Využijte nejspolehlivější způsob doručení zásilek až domů se společností GLS. Termín doručení balíku sděluje řidič SMS zprávou. Pakliže nebudete zastiženi na doručovací adrese, přepravce se pokusí doručit zásilku následující pracovní den, nebo můžete požádat o uložení zásilky na nejbližším výdejním místě. O uložení zásilky na výdejním místě budete následně informováni e-mailem nebo SMS zprávou.
V průběhu doručování balíku můžete nechat zásilku přesměrovat na zcela jinou adresu. V případě dobírky lze zísilku uhradit hotově nebo platební kartou.
Podle našich zkušeností se doba doručení zásilky na adresu pohybuje v rozmezí 1-2 pracovních dnů.
Doručení na výdejní místo64 Kč
Využijte nejspolehlivější způsob doručení zásilek se společností GLS. Svoji zásilku si vyzvednete v rozsáhlé síti výdejních míst GLS Parcel Shop umístěných v provozovnách smluvních partnerů, nebo přímo v samoobslužných GLS Parcel Boxech, které jsou pak dostupné 24 hodin denně po 7 dní v týdnu. Celkově se jedná o více než 40 000 výdejních míst po celé České republice.
O uložení zásilky na výdejním místě budete informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Zpráva obsahuje také PIN kód pro vyzvednutí balíku a případnou výši dobírky, je-li na balíku zadána. Balík je možné vyzvednout po dobu 5 pracovních dní kdykoliv během otevíracích hodin zvoleného GLS Parcel Shopu.
Podle našich zkušeností se doba doručení zásilky na výdejní místo GLS Parcel Shop, nebo samoobslužného GLS Parcel Boxu pohybuje v rozmezí 1-2 pracovních dnů.
Kompletní seznam výdejní míst GLS Parcel Shop a samoobslužných GLS Parcel Boxů najdete zde.
Kurýrní společnost PPL patří mezi oblíbené dopravce, který přiveze balík přímo k Vám domů nebo doručí zásilku do smluveného výdejního místa (PPL Parcelshop). PPL obvykle doručuje zásilky v časovém rozmezí 8-17 hodin, v den doručení budete předem informováni e-mailem či SMS zprávou.
Ve spolupráci s PPL nabízíme dva způsoby dodání zásilek. Využít můžete doručení až domů, kde převezmete balík od kurýra, nebo si zásilku necháte zaslat na nejbližší pobočku ParcelShop. Uvedené způsoby dopravy se liší cenou, způsobem dodání i dobou doručení.
Pro bližší informace o stavu nebo termínu doručení Vaší zásilky můžete využít:
Vyhledání zásilek na webu PPL
Informační linku přepravce: 225 331 500
Dodání až domu99 až 129 Kč
Mezi oblíbené a ověřené služby přepravní společnosti PPL patří dodání balíku až domů. V den doručení Vás bude řidič PPL kontaktovat s informací o přibližném čase dodání zboží. Veškeré zásilky doručované PPL jsou pojištěné a dají se sledovat na webových stránkách dopravce.
Jestliže Vás řidič PPL nezastihne na doručovací adrese, potom přepravce automaticky ponechá zásilku na nejbližším PPL Parcelshopu. O tomto stavu budete bezprostředně informován.
Při doručení zboží můžete uhradit dobírku v hotovosti nebo platební kartou. Dle naších dlouholetých zkušeností se přibližná doba dodání pohybuje kolem 1-2 dnů.
Zásilku lze zaplatit na dobírku za příplatek 29 Kč.
ParcelShop69 až 79 Kč
Pokud Vám u společnosti PPL nevyhovují časy rozvozu zásilek a nechcete čekat na řidiče, můžete si vyzvednout balíček v nejbližším ParcelShopu PPL. Službu zpravidla zajišťují smluvené prodejny či místní provozovny, které vedle běžné činnosti umožňují příjem a výdej zásilek PPL. Jednoduše si vyberte z více než 2 800 výdejních míst to, kam bude zásilka v nejbližších dnech doručena.
Zásilku vyzvednete v běžné otevírací hodině Vámi vybraného PPL ParcelShopu (zpravidla fungují také o víkendu). Osobní odběr zboží může provést libovolná osoba, která se prokáže jedinečným PINem, určeným k převzetí zásilky (obdržíte e-mailem nebo SMS zprávou).
Upozorňujeme, že některé PPL ParcelShopy nejsou vybaveny platebním terminálem. Mapu všech PPL ParcelShopů včetně podrobných informací o pobočce najdete zde.
Zásilkovna patří mezi oblíbené a ověřené dopravce s vysokým počtem výdejních míst po celé České republice. Svoji popularitu si Zásilkovna vysloužila nejenom díky kvalitním službám, ale i díky velmi příznivé ceně dopravy, kterou preferuje valná většina zákazníků.
Kromě běžných výdejních míst můžete u logistické společnosti Zásilkovna využít i samoobslužné výdejní Z-BOXy s okamžitým vydáním zboží bez front, které fungují 24 hodin denně a 7 dní v týdnu!
Pro bližší informace o stavu nebo termínu doručení Vaší zásilky můžete využít:
Sledování zásilky na webu Zásilkovny
Informační linku přepravce: 216 216 516
Doručení na výdejní místo79 až 99 Kč
Zásilkovna umožňuje osobní převzetí objednaného zboží na více než 6 000 poboček po celé ČR. O doručení balíčku na výdejní místo budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte PIN pro vyzvednutí zásilky. Balíček je na výdejním místě uložen po dobu 7 kalendářních dnů.
Zásilku jednoduše vyzvednete v obvyklé otevírací hodině Vámi vybraného výdejního místa, které zpravidla fungují také v sobotu i neděli. Výdejní místa Zásilkovny zajišťují smluvní prodejny nebo místní provozovny, které vedle běžné činnosti umožňují i příjem a výdej zásilek.
Upozorňujeme, že některé pobočky Zásilkovny nemusí být vybaveny platebním terminálem. Mapu všech výdejních míst včetně podrobných informací o pobočce najdete zde.
Dle našich zkušeností se obvyklý termín dodání objednaného zboží přes výdejní místo Zásilkovny pohybuje přibližně kolem 1-3 dnů.
Zásilku lze zaplatit na dobírku za příplatek 29 Kč.
Doručení na adresu109 až 119 Kč
Jestliže vám u přepravní společnosti Zásilkovna nevyhovuje běžné doručení na výdejní místo, potom můžete využít možnost doručení na adresu domů nebo do kanceláře. Řidič Zásilkovny vám tak balíček předá přímo do rukou.
Termín doručení zásilky sděluje Zásilkovna SMS zprávou a e-mailem. Nebudete-li zastiženi na doručovací adrese, přepravce zásilku ponechá na výdejním místě Zásilkovny, kde si ji do 7 kalendářních dnů vyzvednete. O uložení zásilky budete bezprostředně informováni e-mailem nebo SMS zprávou.
Při doručení můžete zboží na dobírku uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Dle naších dlouholetých zkušeností se přibližná doba dodání pohybuje mezi 1 až 3 dny. Vaši zásilku můžete sledovat na webových stránkách dopravce nebo v mobilní aplikaci.
Česká pošta patří mezi tradiční dopravce s dlouholetou zkušeností. Zásilku si můžete nechat doručit na nejbližší poštu nebo dovézt na libovolnou adresu v rámci České republiky. Česká pošta zpravidla doručuje zásilky v pracovních dnech mezi 8 - 16 hodinou (ve vybraných lokalitách až do 20 hodin). V den doručení balíčku Česká pošta běžně informuje o doručení e-mailem nebo SMS zprávou.
Ve spolupráci s Českou poštou nabízíme doručení obyčejnou zásilkou, balík do ruky, balík na poštu nebo vyzvednutí zásilky v Balíkovně. Uvedené způsoby dopravy se vzájemně liší cenou, způsobem dodání, ale i dobou doručení. Podrobnější informace o jednotlivých způsobech dopravy České pošty najdete přehledně rozepsány v části varianty dopravy.
U všech objednávek s osobním odběrem o hodnotě zboží převyšující po všech slevách 1 000 Kč, nyní poštovné neúčtujeme! V případě akčních nabídek může být tato podmínka bez udání důvodu změněna a dočasně nahrazena jinými podmínkami.
Pro bližší informace o stavu nebo termínu doručení Vaší zásilky můžete využít:
Sledování zásilek na webu České pošty
Informační linku přepravce: 800 104 410
Obyčejná zásilka v poštovní obálce39 Kč
V případě, že chcete ušetřit na poštovném, máme pro vás možnost zaslání zásilky v obyčejné obálce. Samolepky dostanete přímo do schránky, nemusíte tedy běhat na poštu a prokazovat se dokladem totožnosti. Abychom mohli snížit cenu poštovného a balného na minimum, museli jsme zásilce maximálně ubrat na hmotnosti - samolepky zasíláme v obyčejné obálce formátu B5 nebo B4, dodací list a fakturu získáte výhradně v elektronické podobě, zboží je bez jakéhokoliv obalu a to i v případě, že by obyčejnou zásilku chtěl využít náš obchodní partner.
Tento způsob dopravy je možné uhradit pouze převodem na účet nebo platební kartou. Podle naších dlouholetých zkušeností se přibližná doba dodání pohybuje kolem 2-10 dnů.
Je jen na vás, zda si zvolíte tento druh zásilky, neboť nízká cena s sebou přináší určitá omezení:
- zásilky nejsou evidovány v poštovním systému - nelze je tedy ani reklamovat, ani dohledat
- není garantovaná doba dodání - doručení může trvat i několik dní
- obsah se může poškodit - v případě, že se obálka nevejde do schránky, pošťák ji třeba přehne
- možné riziko ztráty - obyčejná zásilka se může po cestě zatoulat (stačí drobná chyba v adrese) nebo vám ji někdo může zcizit z poštovní schránky (velká obálka se do schránky většinou nevejde)
- případnou škodu nelze vymáhat - volbou obyčejné zásilky přebírá veškerá tato rizika kupující na sebe (viz. obchodní podmínky)
Doporučená zásilka99 až 159 Kč
S přepravní společností Česká pošta si můžete nechat doručit balíček přímo do Vašich rukou. Využijte dodání zásilky na konkrétní adresu v rámci celého území České republiky. Spěšné dodání až domu Vám maximálně ušetří čas. Doporučená zásilka je evidovaná v poštovním systému a její dodání lze plně reklamovat. Při případné ztrátě vyrábíme a zasíláme zboží opětovně.
Pokud Vás pracovník České pošty nezastihne při doručování zásilky, můžete se jednoduše domluvit na opětovném doručení v jiném termínu nebo si balíček vyzvednete na nejbližší pobočce pošty nejpozději do 7 dnů od oznámení. O přesném dni doručení zásilky jste vždy informováni e-mailem či běžnou SMS zprávou.
Podle našich zkušeností se doba dodání balíku až domů pohybuje v rozmezí 2-5 pracovních dnů.
Zásilku lze zaplatit na dobírku za příplatek 29 Kč.
Balíkovna89 až 99 Kč
Nechte si zaslat balíček na nejbližší pobočku České pošty, která disponuje specializovanou přepážkou Balíkovny. Výhodou je možnost přednostního přístupu k přepážce, kde si zásilku vyzvednete bez dlouhého čekání ve frontě. V případě dobírky lze na poště platit v hotovosti nebo platební kartou. Balík v balíkovně je standardně uložen po dobu 7 dní, které můžete prodloužit na 15 dní.
V okamžiku uložení balíku na vybranou pobočku České pošty obdržíte e-mailem nebo SMS zprávou informaci o doručení. Na pobočce pošty zadáte do vyvolávacího systému číslo balíku (případně načtete čárový kód přímo z mobilního telefonu) a zásilku si přednostně vyzvednete.
Při doručení zboží na pobočku Balíkovny se dle naších zkušeností pohybuje doba dodání kolem 1-3 pracovních dnů.
Zásilku lze zaplatit na dobírku za příplatek 29 Kč.
Výdejní místa Balíkovny najdete na vybraných poštách nebo u externích partnerů České pošty. Kompletní seznam všech Balíkoven s vyvolávacím systémem najdete zde.